طبیعت

ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
طبیعت
ن : پریسا ت : شنبه 5 مرداد 1392 ز : 18:19 | +

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

عکس هایی از اسرار دیدنی و شگفت انگیز اعماق دریاها

 



نظرات شما عزیزان:

فاضل
ساعت22:58---27 مرداد 1392
باسلام واحترام خدمت شمادوست عزیز
ازاینکه توفیق شد از وبلاگ حضرتعالی دیدن کنم بسیارخوشحال وخورسندم
اولا نمیدونم که شمامدیریت محترم این وبلاگ خانم هستیدیاآقا؟؟؟؟؟
وثانیا نمیدونم ازکجاشروع کنم که شما متقائد حرفهایی که درادامه براتون مینویسم بشید
اما اینومطمئنم که شمابرای یکبارهم که شده به این فکرافتاده اید که هزینه های چرخوندن این وبلاگ روبهرحال باید ازیجایی تامین کنید (هزینه هایی مثل پول اینترنت ، وقتی که صرف میکنید ، برقی که مصرف میکنید وحتی بیشترازاین مثل جمع کردن یه پولی برای اجرایی کردن طرح ها وفکرایی که به دلیل کمبودموجودی مالی نمیتونید اجراییشون کنیدوخیلی چیزای دیگه که ازمجال این نامه خارجه...)
واقعیتش من کاملا صادقانه این مطلب روبراتون نوشتم هرچندکه مطمئنم شماداریدباخودتون فکرمیکنید این دیگه کیه؟حتمادرقبال این پیشنهادش میخوادچه سوء استفاده ای ازم بکنه و ازاینجورفکرا اما من شخصا به شماقول میدم که نه قصدسوء استفاده دارم نه کلاهبردارم نه جاسوسم نه میخوام پولوپله ای به جیب بزنم نه شرکت هرمی دارم نه باهاشون کارمیکنم نه هیچ چیز دیگه فقط وفقط میخوام باکمک شما وهمه ی بلاگرهای عزیزی مثل شما طرحی رو اجرایی کنیم که توواین شرایط اقتصادی نابسامان حداقل ازپس خرج ومخارج روزمره ی خودمون بربیایم البته باکمی حوصله وپشتکاروتلاش وزحمت وصدالبته توکل به خدا اینارودرابتدای صحبتم گفتم که اگه قراره فکرمنفی و... دررابطه باصحبتام بکنید دیگه نکنید منم مثل شمام یه بنده خدا که بیشتراز چندصدهزارتومن درماه توقعی ندارم واصلنم به فکردرآمدملیونی نیستم ودوست دارم اگه خودم فکروایده ای دارم که میشه ازش پول درآورد این فکروایده رو به بقیه هم یادبدم
امیدوارم تااینجای صحبتام به صداقتم ایمان آورده باشید؟؟؟؟؟
خوب بریم سراصل مطلب
میخوام سایتی رو بهتون معرفی کنم که این سایت روشی هایی رو بکاربسته که اگه ما این روشها رو اجراکنیم میتونیم درآمدکسب کنیم اسم این سایت هست باکس24 زیرنظر شرکت تبلیغاتی تیراژه
بزارازهمین الان بگم این سایتی که میخوام بهتون معرفی کنم کاملا ایرانیه مدیران سایت همگی شناخته شده هستند سایت کاملا ثبت شده هم درستادساماندهی هم دروزارت فرهنگ وارشاد وتمامی مجوزهای فعالیت روداره وازهمه مهمتر تاحالا بالای 100هزارتاکاربر عضواین سایت شدن
حالامیپردازم به معرفی وچگونگی کاربااین سایت
قبل ازاون شایداین سوال براتون پیش اومده باشه که چرامن میخوام تجربیاتمودراختیارشمابزارم؟؟؟؟<b r /> درجواب این سوال بایدبگم که باوجود انواع پکیج های کسب درآمدبیهوده که خودم شخصاچندمورد روخریداری کردمو درآخرهیچ سودی نکردم وفقط هزینه پکیج رو ضررکردم میخوام تجربیاتم رو دراختیاردوستانی مثل شما بزارم تاازاین طریق درآمدی کسب کنند البته ناگفته نماندکه آموزش این راه برای خودمن هم سود مادی وهم سودمعنوی داره
خوب چگونگی کاربااین سایتها
امیدوارم باسایتهای برپایه PTC آشنایی داشته باشید ولی اگه آشنایی ندارید درزیریه خلاصه ازفعالیت این نوع سایتها عرض میکنم
سایتهای PTC سایتهای دوطرفه ای هستند که بادریافت تبلیغات ازتبلیغ کننده ونشان دادن این تبلیغات به بیننده مثل منوشما درقبال دریافت هزینه ازتبلیغ کننده ودادن این هزینه به بیننده ی تبلیغات عمل میکنند یعنی عملا واسطی هستند بین تبلیغ دهنده وبیننده ی تبلیغ
روش کاربه ایصورت است که این سایتها بستری را برای افرادی که محصول ، مطلب یاهرچیزی که قابلیت تبلیغ کردن داشته باشه روفراهم میکنند وهزینه ی این تبلیغات روازتبلیغ دهنده دریافت میکنند واین تبلیغات را به تمام کاربرانی که عضو این سایتها باشند نشان میدهند وپس ازکسر کارمزد یاحق الزحمه ی خودشان مابقی هزینه ای رو که از تبلیغ کننده دریافت کرده اند روبه بیننده میدهند (امیدوارم که متوجه شده باشید) اگرمتوجه نشدید صبرداشته باشید بعدازاینکه ازطریق لینکی که بهتون میدم توواین سایت ثبت نام کردید توضیحات تکمیلی رو خدمتتون عرض خواهم کرد
البته شایددرنگاه اول باخودتون بگیدکه کارکردن بااینجورسایتها وقت تلف کردنه ولی من ازتون خواهش میکنم که این فکرروهم نکنید وحداقل به احترام اینهمه وقتی که گذاشتمواین متن طولانی رو نوشتم باهام همکاری کنید قول میدم ضرر نکنید حداقل بهترازاینه که بی هدف ازاینترنت استفاده کنید اگه بدمیگم بگوبدمیگی!!!!!!!
راستش تا الانم کلی مطلب طولانی شده و کلیم حوصله ی شماروسربردم ، من فقط شاید 10 درصدازکل مطالاب رو به شما گفته باشم به همین خاطر اطلاعات تماسمو میزارم تابعدازاینکه ازطریق لینکی که درزیر گذاشتم تووسایت ثبت نام کردید اطلاعات تکمیلی درقالب یک فایل PDF به صورت کاملا شفاف وساده رودراختیارتون بزارم
اگرمایلیدکه بااین حقیر همکاری کنید روی لینک زیر کلیک کنیدوعملیات ثبت نام درسایت رو انجام بدید وبعدازاون یه پیامک یا یه ایمیل با هرمتنی که دلتون خواست به شماره موبایل یاایمیلم بفرستید تاتوضیحات تکمیلی رو بهتون بدم
اگه پیامک فرستادین حتما ایمیلتون رو برام بفرستین تابتونم فایل PDF روبراتون بفرستم تومتن پیامک یاایمیلتون حتما نام کاربریتون روبرام بفرستین که بتونم شماروشناسایی کنم
Email : fazel_s_2007@yahoo.com
با آی دی یاهومم میتونید درارتباط باشد fazel_s_2007
Tell : 09399740481
لینک ثبت نام : http://bux.tirage24.com/?r=fazel_s_2007
خوب ازاینکه مصدع اوقات ووقت شریفتون شدم عذرخواهی میکنم منتظرپیامک یاایمیلتون هستم اگر سوالی یا ابهامی یا نمیدونم هرچی داشتین حتما باهام درمیون بزارید مطمئنا سریع در عرض چند ساعت جوابتونومیدم
موفق باشید
خدانگهدار


98سافت
ساعت19:44---27 مرداد 1392
سلام خوبی؟؟؟وبلاگ بی نظیری داری!!!!!حالادوست داری که بازدید کنندت بره بالا!!!وپیج رنگت هم بره روی اول وبمونه؟؟پس بیا سایت تبادل لینک من وباهام تبادل لینک کن!!!!خوشحالم میکنی!! link-web.rzb.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شعر،داستان،ادبیات،حرف دل،ناگفته،طنز،نمایش،دل نوشته،راز،تنهایی،عشق،بازیگر،طنز،,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com